Close

سپتامبر 30, 2020

مسیر واقعی برندینگ

این مدل یک چکیده چکیده چکیده از مسیر واقعی برندینگه؛ قصد نداشتم با این مدل متدولوژی دقیق برندینگ رو ارائه بدم، فقط می خواستم نشون بدم که تبلیغات به تنهایی نمی تونه برای هیچ محصول و سازمانی برندینگ کنه و مشتری رو تا سطح رضایت و وفاداری و سفیر برند شدن بالا بیاره؛ تبلیغات بیشتر آگاهی رسانی می کنه و مخاطب رو تشویق می کنه که مشتری بشه؛ نگهداری از مشتری به عهده برندینگ داخلیه نه برندینگ خارجی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *