Close

مارس 23, 2020

وبینار “برندها در بحران”

دوشنبه نوزدهم اسفند سال سخت نود وهشت که با سیل شروع و با کرونا تموم شد، به دعوت شرکت محترم وب24 و در مجموعه وبینارهای “آموزش برای بحران” این شرکت، وبیناری ارائه دادم با عنوان “برندها در بحران”؛ در این وبینار برای کسانی که استراتژی نمی دونن ولی در این روزهای کرونایی نیاز دارن محیط کاروکسب شون رو تحلیل و تصمیم گیری کنن، جدولی رو ارائه دادم که بدون نیاز به درگیر شدن مستقیم با یادگیری تکنیک ها، بتونن نگاه جامعی به محیط خرد و کلان سازمان شون بندازن. طرح جدول و چگونگی استفاده اش رو در وبینار توضیح دادم که از اینجا می تونید فیلمش رو تماشا کنید.

امیدوارم این جدول بتونه به بقا و توسعه کاروکسب هایی که از جهان پیش از کرونا ناگهان به جهان بعد ازکرونا پرتاب می شن کمک کنه.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *