Close

مارس 3, 2020

بحران، مسئولیت اجتماعی، شاهنامه

هرچیزی که در کتاب های مدیریت برند می خونید رو بگذارید در اولویت سوم! برای برند شدن، برای انجام دادن مسئولیت اجتماعی، اولویت عاشق بودنه؛ شما باید عاشق کاری باشین که انجام می دین، ارزشی که ایجاد می کنین، سازمان، وطن، جامعه و جهان پیرامون تون.

اولویت دوم خردمند بودنه، و خرد چیزی بیش از دانشه؛ خرد دانش و تجربه ایه که از آتش اخلاق و انسانیت گذشته.

شاهنامه نتیجه عشق به وطن، و عمل خردمندانه فردوسیه به مسئولیت اجتماعیش در زمان بحران، بحران بزرگ هویت ملی ما، و ارزشی که خلق کرد حفظ زبان و فرهنگ و یکپارچگی وطن بود و از فردوسی برندی ساخت که طبق پیش بینی خودش هزارسال بعد هنوز هم زنده است و بی رقیب.

نمیرم ازین پس که من زده ام که تخم سخن را پراکنده ام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *