Close

می 21, 2019

اشتباه من و شاید شما

چند وقت پیش داشتم طرح درسی که قبلن تهیه و تدریس کرده بودم رو تغییر می دادم، به بخش آموزش بیانیه ماموریت و جایگاه و تگ لاین که رسیدم دیدم عجب اشتباهی کرده ام! مثال هایی که برای این بخش ها انتخاب کرده ام همه متعلق به شرکت هایی بود مثل مایکروسافت و دیزنی لند و… چرا من این بلا رو سر شاگردانم آوردم؟ من برای آدمی که تازه می خواد جدول ضرب رو حفظ کنه مثال انتگرال زده ام و غیرمستقیم بهش گفته ام حالا که فهمیدی بیانیه ماموریت چیه باید بتونی از این مسئله ها حل کنی و به جواب خوبی مثل این برسی! چه بی رحمانه! من یه تازه کار رو که قراره برای سازمان های کوچیک و متوسط شهر خودش کار کنه به رقابت با غول های صنعت تبلیغات جهان واداشته ام که مشتریان ثروتمندشون صبر و توان مالی کافی برای رسیدن به عالی ترین نتایج رو دارن.

نه، از این به بعد به شاگردانم می گم حالا که فهمیدی بیانیه دیدگاه و ماموریت و جایگاه چی هست و چه جوری نوشته می شه، فقط باید کار درست رو انجام بدی و لازم نیست یه قطعه درخشان مثل اینا تولید کنی، کافیه چیزی رو بنویسی که درست باشه و وظیفه اش رو در شکل گیری کاروکسب و برند انجام بده؛ سعی می کنم مثال های ساده براشون پیدا کنم و آشنایی با بیانیه ماموریت و تگ لاین غول های کاروکسب رو به عنوان مشق شب و تمرین به خودشون محول کنم.

One Comment on “اشتباه من و شاید شما

مهرزاد
می 21, 2019 at 6:15 ب.ظ

بسیار سنجیده

پاسخ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *