Close

مارس 10, 2019

یک دستورالعمل ساده برای طراحی رسانه محیطی

به عنوان یک طراح گرافیک اگه پست های کانال رادیو و کافه بازاریابی رو هم نمی خونید و نمی دونید که ادمین های این دو کانال به حق اسم این نوع طراحی رو گذاشتن “محیشور” – ترکیب محیطی و بروشور- و گاهی هم بهش می گن ژانر سنگ قبر، حداقل به منطق قوی و ساده تابلوهای راهنمایی رانندگی فکر کنید! اندازه و رنگ فونت و حجم نوشته باید طوری انتخاب بشه که راننده ها قادر باشن در سرعت 80 کیلومتر – یا بیشتر – تابلو رو کامل و دقیق بخونن. ترافیک که هیچی، مدرس اگه پارکینگ هم بشه راننده ها نمی تونن این فونت رو از این فاصله بخونن! یه کاری نکنین که طراح بی ادعای تابلوهای راهنمایی رانندگی گرافیست تر از شما جلوه کنه!

One Comment on “یک دستورالعمل ساده برای طراحی رسانه محیطی

ویدائو
آوریل 16, 2019 at 2:50 ب.ظ

عالی دمت گرم

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *