یک دستورالعمل ساده برای طراحی رسانه محیطی

به عنوان یک طراح گرافیک اگه پست های کانال رادیو و کافه بازاریابی رو هم نمی خونید و نمی دونید که ادمین های این دو کانال به حق اسم این نوع طراحی رو گذاشتن “محیشور” – ترکیب محیطی و بروشور- و گاهی هم بهش می گن ژانر سنگ قبر، حداقل به منطق قوی و ساده تابلوهای راهنمایی رانندگی فکر کنید! اندازه و رنگ فونت و حجم نوشته باید طوری انتخاب بشه که راننده ها قادر باشن در سرعت 80 کیلومتر – یا بیشتر – تابلو رو کامل و دقیق بخونن. ترافیک که هیچی، مدرس اگه پارکینگ هم بشه راننده ها نمی تونن این فونت رو از این فاصله بخونن! یه کاری نکنین که طراح بی ادعای تابلوهای راهنمایی رانندگی گرافیست تر از شما جلوه کنه!

ویدائو
آوریل 16, 2019 at 2:50 ب.ظعالی دمت گرم