Close

فوریه 25, 2019

گردش و تفریح در استفاده از نشانه ها آزاد نیست

استفاده از نشانه‌ها در طراحی تبلیغات، به خصوص محیطی‌ها خیلی خوبه – اگه به جا باشه – چون سرعت انتقال پیام رو بالا می‌بره؛ ولی بهتره نشانه رو به شکل واقعیش به‌ کار ببرین تا این سرعت حفظ بشه و تغییر نشانه خودش باعث تاخیر در برقراری ارتباط با مخاطب و انتقال پیام نشه. حذف دایره آبی این نشانه باعث شده قدرتی که طرح می‌تونست داشته باشه از دست بره. شاید به خاطر هماهنگی با هویت بصری طرح‌های محیطی کمپین قبلی بانک ملت این کار رو‌کردن یا شاید خواستن با صفحه سفید و فضای منفی زیاد، فضای راحت و بی‌دغدغه هماهنگ با پیام رو خلق کنن ولی به هرحال قدرت نشانه از دست رفته؛ فکر کنم می‌شد یه راه حل بینابین پیدا کرد که نه سیخ بسوزه و نه کباب. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *