Close

فوریه 8, 2019

وین ترازو

اگه ترازو به سود و جایزه ربطی هم داشته باشه اینقدر عرفانی و غیرمستقیمه که به درد تبلیغات نمی خوره، اونم بیلبورد که فقط سه چهار ثانیه زمان دیده و فهمیده شدن داره. حالا فرض می گیریم که در ذهن سایر مخاطبان – بر خلاف ذهن من- ارتباط مستقیم داره:

1- آخرین نسلی که کدو و بادمجون رو توی این ترازوها کشید و خرید الان چند سالشه؟ واقعن اون گروه سنی به عنوان مخاطب اصلی خدمات مبتنی بر تکنولوژی انتخاب شده؟

2- تکنولوژی این ترازو و تکنولوژی وین کارت هم نسلن؟

3- الان مخاطب دقت بانکداری الکترونیک سامان رو در حد دقت این ترازوها در نظر بگیره و بگرده دنبال یه بانک دقیق و قابل اطمینان؟

2 Comments on “وین ترازو

حسين
فوریه 12, 2019 at 9:07 ق.ظ

به نظرم درست بود نظرتون

پاسخ
حجت
فوریه 13, 2019 at 1:20 ب.ظ

ببینید این ادامه تبلیغ وین بوده
وین کارت چون افزایش جوایز داده این رو ادامه دادند و اینکه تداعی کننده سنگین تر شدن هست اما واقعیت اینه که برای بیلبورد مناسب نیست اصلا و‌حق باشماست
دقت بانکداری سامان کاملا اثبات شده هست و نیازی به حرفی نیست

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *