Close

ژانویه 19, 2019

ظرافت در نواختن شیپور

سایت شیپور تصمیم گرفته انواع معامله ها و معامله گران اتومبیل رو جذب کنه؛ به قول خودش از آردی تا آئودی و از اقساطی تا اسقاطی.

اگه می خواست یه پیام عمومی بده که “خرید و فروش همه جور ماشین در سایت شیپور”، عمومی بودنش از جذابیت پیام کم می کرد و کمتر ذهنی رو درگیر می کرد، بنابراین با پیام های خاص و واضح این گستردگی رو خیلی خوب توضیح داده؛ اما بهترین نکته این کمپین چیه؟ استفاده از دو نوع تکنیک در ارائه پیام؛ پیام های تصویری و پیام های کلامی؛ و استفاده خیلی به جا از هرتکنیک برای پیام مورد نظر.

شیپور هرجا یه ماشین مامانی تمیز تو دل برو داشته، عکسشو انداخته و گفته “فروش همین خودرو در شیپور” و هرجا که درباره مواردی صحبت کرده که یا مصوربشو نبوده یا تصویرش برند خراب کن بوده، از تکنیک پیام کلامی استفاده کرده، مثل اقساطی تا اسقاطی؛ شما فرض کن تصویر یه ماشین تصادفی له شده رو می گذاشت توی آگهی، چه بلایی به سر تصویر برندش در ذهن مخاطب می اومد؟

به این ترتیب نه تنها همه جور مخاطبی رو دقیق هدف گرفته، بلکه تصویر برندش رو در ذهن مخاطب با آئودی تی تی و پورشه کی من وسدان های خانوادگی شیک مثل تویوتا کمری ساخته.

من از این کمپین هم خوشم اومد و هم آموختم.

*با سپاس از دوستان کافه مارکتینگ و جناب سام نفیسی برای تصاویری که در اختیار من قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *