Close

دسامبر 12, 2018

تا وقتی تبلیغات چی ها هستن چرا راه دفتر وکیل؟

ساقه طلایی موضوع شوخی های مجازی شده؟ فضای مجازی پر شده از خبرهای دروغ درباره ساقه طلائی که دست به دست می گرده و کانال های پرمخاطب این اخبار رو منتشر می کنن؟ فرصتی بهتر از این برای موج سواری و تبلیغ این محصول گیرتون نمیاد، الان که تنور گرمه نون رو بچسبونید! به جای دفتر وکیل به دفتر یه تبلیغات چی خوش فکر و شیطون برین و جنگ رو از دادگاه به عرصه فضای مجازی بکشید، به جای اقدامات قهری آگاه سازی کنید، به جای بداخلاقی با شوخی و شیطنت پاسخ اخبار دروغ رو بدید، جنگ واقعی در ذهن مخاطبه نه در دادگاه؛ فرض کنید که دادگاه به نفع شما رای داد، در بازار و فروش شما چه تاثیری داره؟ چند نفر از کسانی که این خبرها رو خوندن از نتیجه دادگاه مطلع می شن؟ چند نفرشون به بیسکوئیتی که رفتار قهری داره علاقمند می شن یا علاقمند باقی می مونن؟ بیسکوئیت باید یه رفتار شیرین و خوشمزه و دوست داشتنی داشته باشه، باید بشه رفتارش رو با لذت هضم کرد. اگه هزینه شکایت رو به تبلیغات درست اختصاص بدین همه می بینن و خبردار می شن و رفتار شیرین شما طعم بهتری به برند ساقه طلائی می ده. به جای جنگیدن تفریح کنید.

 

* تصویر رو از کانال کافه بازاریابی برداشتم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *