از رنگ برند زندان نسازین

درسته که هر برند رنگ هایی داره که خیلی دقیق و از روی شماره و اسم تعیین می شه، ولی خیلی جاها می شه و حتا لازمه که این رنگ ها رو تغییر داد که حس و حال کار بهتر و طبیعی تر بشه. طراح این پوستر به راحتی می تونست از گل هایی با تنالیته مشابه و اطراف رنگ نارنجی بانک خاورمیانه استفاده کنه – نارنجی استفاده شده در لوگو و خطوط بالا و پایین طرح – و روبان سورمه ای هم ضرورتی نداشت دقیقن همرنگ سورمه ای بانک خاورمیانه باشه؛ در واقع نه تنها لزومی نداشت، بلکه خیلی حس بهتر، طبیعی تر و راحت تری هم به مخاطب می داد در عین حال که به رنگ های برند هم وفادار مونده بود.
استفاده از عکس دسته گلی که هر شاخه اش یه نارنجی متفاوته، به انتقال مفهوم “تنوع در انتخاب” که در متن اومده هم بیشتر کمک می کرد.