Close

اکتبر 6, 2018

از این هدایای تبلیغاتی خسته کننده خسته نشدین؟

به نظرتون نیمه مهرماه نوشتن درباره هدایای تبلیغاتی عید نوروز خیلی زوده؟ به نظر من که دیر هم هست. شما کلی هزینه می کنین که تاثیر مثبتی روی مخاطب تون بگذارید، هزینه خالی که کافی نیست، در پس این هزینه باید کلی فکر و استراتژی و خلاقیت وجود داشته باشه اگرنه مثل هرسال کلی تقویم و سررسید و ارگانایزر و خودکار و ماشین حساب و ماگ تکراری و کلیشه ای برای دیگران می فرستید و از دیگران دریافت می کنید که هیچ کدومش هم واقعن هیچ تاثیر احساسی یا کاربردی روی هیچ کسی نداره، فقط این وسط کلی پول هدر رفته و کلی خرت و پرت گوشه خونه و دفترمون جمع شده. اگه قراره یه کار خلاقانه و به خصوص با توجه به مسائل اقتصادی فعلی، کم هزینه و صرفه جویانه ولی در عین حال تاثیرگذار انجام بدید، به زمان و فراغت فکری کافی برای خوب فکر کردن و خلاق بودن نیاز دارید، پس از همین الان شروع کنید و نگذارید برای دی و بهمن و از اون بدتر اسفند که باز مجبورین وارد همون چرخه تکراری بی تاثیر پول حروم کن بشید.

 

در همین راستا بد نیست این پست قدیمی وبلاگ مانی رو هم بخونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *