Close

جولای 9, 2018

وعده برند منطقی برای مخاطب غیرمنطقی

فرو پوشید گلناری پرندی

بر او هر شاخ گیسو چون کمندی

کمندی حلقه‌وار افکنده بر دوش

زهر حلقه جهانی حلقه در گوش

حمایل پیکری از زر کانی

کشیده بر پرندی ارغوانی

سر آغوشی بر آموده به گوهر

به رسم چینیان افکنده بر سر

سیه شعری چو زلف عنبرافشان

فرود آویخت بر ماه درفشان

بدین طاوس کرداری همائی

روان شد چون تذروی در هوائی

نشاط دلبری در سر گرفته

نیازی دیده نازی در گرفته

خسرو و شیرین نظامی – توصیف چهره و لباس شیرین در پرده “رفتن خسرو به سوی قصر شیرین به بهانه شکار”

 

در روزگاری که زیبایی شرقی متاعی بی ارزش شده و جایگاهش رو به استاندارهای زیبایی مصنوعی برخی از سلبریتی های هالیوود داده، و بسیاری از دخترهای جوون و نوجوون میلیون ها تومن هزینه می کنن تا همه شکل یکی از این سلبریتی ها بشن و از دست رفتن تفاوت چهره ها و زیبایی اصیل براشون اهمیتی نداره، وعده “زیبا بودن ولی به سبک خود” در هایپر بازار لوازم آرایشی و بهداشتی حرکتی متفاوت با گرایشات زمانه و بسیار جسورانه است که نمی شه حدس زد در جذب مخاطبی که ایده آل هاش در جهت مخالف این وعده قرار گرفته تا چه حد می تونه موفق باشه.

من که به عنوان یک زن امیدوارم موفق بشه!

2 Comments on “وعده برند منطقی برای مخاطب غیرمنطقی

آِیدین داریان
جولای 23, 2018 at 11:34 ب.ظ

من بیشتر به این موضوع فکر می‌کنم که مشاوره زیبایی چی هست دقیقاً؟ برای جراحی یا آرایش؟
بعد کلمه پیدا کنید در قالب وعده، خالی کردن بار از روی شونه است

پاسخ
manibr
جولای 28, 2018 at 12:13 ب.ظ

بله در لایه زبان هنوز خیلی جای کار داره و باید اطلاعات بیشتری بده ولی استراتژی رو دوست داشتم.

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *