Close

آوریل 4, 2018

تابلوهایی که به سختی اطلاع رسانی می کند

تابلوی سردر فروشگاه ها، علاوه بر اطلاع رسانی درباره محل فروشگاه، با استفاده از هویت بصری برند تلاش می کند تا حس و حال برند را نیز به مخاطب  القا کرده و مشتری احتمالی را برای ورود به فروشگاه ترغیب کند؛ اما در آشفته بازار معماری و شهرسازی و بافت شهری تهران، گاهی اوقات نه تنها کاربرد تاثیر احساسی روی مخاطب را از دست می دهد، که وظیفه اطلاع رسانی را نیز به سختی انجام می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *