Close

فوریه 19, 2018

از آب گل آلود چشم دیگران، ماهی نگیریم

حتا در کشور ما که کشته شدن و مردن یکی از رفتارهای عادی شهروندان شده، باز هم این اتفاقات ناگواره و تلخ؛ نمی گم برای رعایت اخلاق حرفه ای، بلکه می گم حداقل برای پرهیز از خراب شدن برند و بازارمون، عزای دیگران رو به عرصه تبلیغ خودمون تبدیل نکنیم؛ آخه اسنپ، لینک دانلود روی تصویری که ظاهرن برای تسلیت به داغدیده ها تهیه کردی؟؟؟ حالا اون امضای گل درشت و اسلوگانت هیچی!

مزمز، این لوگوی ذاتن شوخ و شنگ، چرا به این درشتی؟؟؟ شرکت تولیدکننده می تونست تسلیت بگه و خیلی سنگین رنگین امضا کنه، ولی چرا چیپس مزمز باید در این مورد تسلیت بگه؟ چه ربطی بهش داره؟

 

دیجی کالا و یک لوگوی گل درشت و اسلوگان، فقط به بدی اسنپ عمل نکرده! چرا آخه؟؟؟ برند دیجی کالا یکی از برندهایی هست که می تونست در این فضا وارد بشه، ولی نه لزومن با یه تبلیغ! بلکه با عمل! مثلن می تونست لوازم مورد نیاز کوهنوردهای حرفه ای که به تیم جستجو دعوت شده اند رو با تخفیف یا حتا مجانی و سریع تهیه و توزیع بکنه؛ اثر بهتری نداشت؟

آدامس بایودنت هم وارد ماجرایی شده که هیچ ربطی بهش نداره، اونم با بدترین نوع رفتار! “آدامس مورد تایید انجمن دندانپزشکی ایران”!!! حیثیت انجمن دندانپزشکی رو هم بی آسیب نگذاشتی حتا! من الان فقط تصویر آدامسی رو تجسم می کنم که کنار فاصله بین دندون ها قرار گرفته!

لوازم آرایشی چرا باید سقوط هواپیما رو تسلیت بگه و باز هم با یه لوگوی گل درشت؟؟؟ یه آدم خلاق می تونست بهانه بهتری به دست مای بده، ولی حالا که این بهانه وجود نداره و اصرار بر تسلیت گفتن هم هست، چرا مثل رامک عمل نکنین؟؟؟

این طرح رو لبنیات رامک تهیه کرده؛ رفتاری مناسب و به جا!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *