Close

نوامبر 23, 2017

کد قرمز تریاژ برای برند هلال احمر

تمام آنچه که در امداد رسانی به حادثه دیدگان زلزله آبان 1396 غرب کشور توسط مردم و سلبریتی ها روی داد رو می شه در یک جمله برای هر امدادگری توضیح داد؛ “کد قرمز تریاژ* برای برند هلال احمر”!

درسته که ایرانی ها و حتا مهاجران ساکن ایران برای نجات همنوع سنگ تمام گذاشتن، ولی اگر مردم اعتماد بیشتری به هلال احمر نشون می دادن و با ماشین شخصی روانه شهرها و روستاهای زلزله زده نمی شدن و با هماهنگی این سازمان کمک ها رو تهیه، ارسال و توزیع می کردن، شاهد خیلی از معضلات نبودیم، ترافیک های جاده ای، مصرف بالای سوخت، ارسال کمک ها با اولویت بندی نامناسب، توزیع نامتناسب کمک ها، برپایی تور مسافرتی زلزله گردی… و البته شایعه پراکنی هایی که میزان اعتماد مردم به امدادگران از جان گذشته هلال احمر رو کمتر می کرد و به عصبیت جامعه دامن می زد.

از اون جایی که حادثه هرگز از قبل خبر نمی کنه و به خاطر همه مون، سازمان هلال احمر همین الان باید برای ری برندینگ خودش اقدام کنه، و صد در صد این کار باید از برندینگ داخلی و مهندسی دوباره سازمانش شروع بشه.

 

  • برای آشنایی با تکنیک تریاژ می تونید به این صفحه بروید: http://ems-city.persianblog.ir/post/3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *