بانک اقتصاد نوین، برندی با نگاه امروزی

بانک اقتصاد نوین هم می تونست جوگیر بشه و طرحی پر از المان های هیجان انگیز با یه خط پیام خیلی عمومی درست کنه که ربطی به برندش نداشته باشه و در ضمن هدف گذاری غیر اسمارت* رو به دانش آموزان یاد بده، ولی نکرد؛ به جاش بهشون گفت برای به اوج رسیدن خوب درس بخونین. من از طرز تفکر و رفتار به روز و مناسب این برند خوشم اومد و سپاسگزارم، کاری هماهنگ با واژه “نوین”!
* در اینجا اسمارت معادل واژه هوشمند به کار نرفته که فارسی بنویسم، منظور سرواژه (Acronym) معروف SMART بود که مشخصات یک هدف درست و خوب رو بیان می کنه:
- Specific
- Measurable
- Achievable
- Realistic / Relevant
- Time-Related