Close

اکتبر 17, 2017

کتاب “برند خودت باش”

 

(با سلام و ارادت خدمت دوستانم در انتشارات سیته ناشر کتاب “برند خودت باش“)

چرا چنین کتابی نوشته و با اقبال روبرو می شه؟
برند چیه؟ موجودیتی که علاوه بر متناسب / کاربردی بودن در فضا و زمان خودش، با بقیه متفاوته و مثل هیچکسی نیست! وعده این کتاب متناسب (یا شاید “به یه دردی خوردن”) و متفاوت بودن از بقیه آدم هاست. دلیل نیاز به وجود چنین کتابی، سیستم تربیتی ماست که استعدادها، توانایی ها و تفاوت های آدم ها رو ندیده گرفته، به شدت سرکوب کرده و اجازه نداده که ما اصالت وجودی خودمون رو حفظ کنیم و دنیایی عاری از اصالت و پر از کلیشه و دروغ و در نتیجه مملو از سرخوردگی و افسردگی برامون ساخته. دیگه هیچ کسی با بقیه تفاوتی نداره، آدم ها شور زندگی رو از دست داده اند و دنیا گوناگونی و جذابیت هاش رو؛ و حالا باید راه اشتباه رفته رو برگردیم؛ هرکدوم از ما باید برگردیم به چیزی که هستیم و قرار بوده که باشیم. بی شک هر انسانی چیزی برای ارائه به جهان هستی دارد، و هیچ دو انسانی صد در صد شبیه هم نیستند؛ هر انسانی در ذات خودش یک برند بوده ولی متاسفانه اکثرشون سرکوب شده و هرگز دیده و شناخته نشدن و برای فراموش کردن این درد به انواع مسکن ها و مخدرها روی آورده اند، سنتی و صنعتی و گاهی هم مخلوطی از این دو! این کتاب من رو به یاد یکی از اسلوگان های معروف و موفق سال 2002 میلادی انداخت:

“The antidote for civilization.” Club Med

 

(تصویر کاملن تزئینی است و البته از یک برند شخصی باکیفیت خیلی بالا! متاسفانه اطلاعاتی از عکاس و ادیتور  عکس نداشتم که ذکر کنم!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *