Close

اکتبر 15, 2017

به سراغ مناسبت اگر می روید، این جوری نروید!

فرقی نمی کنه که به پادشاهی “محتوا” معتقد باشیم یا “ارتباط”، به هرحال اگه به سراغ محتوای مناسبت محور می ریم، باید درست انتخاب کنیم و مرتبط بنویسیم. درست انتخاب کردن یعنی روزها و مناسبت ها و رویدادهایی رو انتخاب کنیم که DNA مشابه یا متناسب با برند و محصول ما داشته باشه؛ مرتبط نوشتن یعنی از زاویه ای به مناسبت نگاه کنیم که باز به کالا و برند ما مربوط باشه؛ محتوای خنثی تولید کردن تنها به لحاظ کمی آمار تبلیغات ما رو جا به جا می کنه و تاثیری بر کیفیت و جایگاه برند نداره.

پرداختن به روز عصای سفید، انتخاب مناسبی برای اتومبیل سازها و از جمله هیوندای / آسان موتوره، ولی چرا از زاویه مناسب به سراغش نرفتن؟ اگه امضای پای این طرح مخفی بشه، آیا کسی می تونه حدس بزنه که صاحب طرح یکی از اتومبیل سازهاست؟ اگه امضای یه مدرسه غیرانتفاعی رو زیرش بزاریم، به نظر مخاطب بی ربط و عجیب میاد؟ نه!

این روز فرصت بسیار خوبی بود که هیوندای، سیستم خودران بعضی از مدل ها رو معرفی کنه، یا حداقل از بعد مسئولیت اجتماعی به سراغش می رفت و درباره اهمیت توجه به عابران پیاده نابینا به راننده ها تذکر و توجه می داد. در قانون راهنمایی و رانندگی، عصای سفید، به معنای چراغ قرمز برای راننده هاست، برای این موضوع خیلی ایده های جذابی می شد ارائه داد … حیف از فرصت هایی که به سادگی از دست می دیم!

One Comment on “به سراغ مناسبت اگر می روید، این جوری نروید!

sorenstore.com
می 31, 2020 at 1:53 ق.ظ

مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *