آنچه توجه شما را جلب می کند، واژه “مهم” است!

برای مهم نشون دادن “آنچه که تماشا می کنم” هم صفحه کامپیوتر باید یه نقطه طلایی تری از کادر قرار می گرفت، هم یه تصویر جذابی که حداقل برای بخشی از مخاطب ها مهم می تونه باشه، روی صفحه دیده می شد؛ اضافه کنم که تابلو در بزرگراهی نصب شده که حداکثر سرعت مجاز بالای صد/صدوبیست کیلومتره و زمان برای درک تبلیغ حتا برای کسی که کنار دست راننده نشسته خیلی کمه.
صفحه کامپیوتری که روی نقطه کرنر قرار گرفته و هیچ تصویری هم روش دیده نمی شه، تمام قدرت شعار رو از بین برده، حیف!