اول جامعه سبز بوده یا مارکتینگ سبز؟

این جعبه دستمال کاغذی شش تا وجه داره، یکیش محصول رو در اختیار مصرف کننده می زاره، پنج تای دیگه اش داره بهش اطمینان می ده که با خرید این محصول در جهت توسعه پایدار قدم برداشته و حتا یادآوری می کنه که بعد از تموم شدن دستمال ها، این چرخه سبز رو نشکنه و با بازیافت جعبه، قدم دومی در این راه برداره:
این جعبه هم با ارائه یه عروسک تلاش می کنه که خودشو توی سبد خریدار جای بده:
بیست سال دغدغه و فعالیت های مختلف محیط زیستی، به من می گه که اول جامعه سبز بوده، بعد مارکتینگ سبز.