Close

اکتبر 3, 2017

بی ام دابلیویی که من می شناختم!

اصلن نه به عنوان یه مشاور برند و کسی که از این زاویه به برندها نگاه می کنه، فقط از دید کسی که عاشق ماشینه و البته از ستایش کنندگان بی ام دابلیو هست، هرگز هرگز هرگز نشنیدم و ندیدم و نخوندم که جایی بی ام دابلیو چنین رسالتی برای خودش تعریف کرده باشه و به کسی وعده داده باشه که تمام کمبودهای عاطفی و اجتماعیش رو با سوار شدن یکی از مدل های بی ام دابلیو می تونه جبران کنه. بی ام دابلیو همیشه بالاترین لذت و هیجان رانندگی رو وعده داده، بهترین ماشین برای رانندگی؛ ماشینی برای عشاق ماشین و رانندگی؛ اونایی که خستگی زندگی روزمره رو با رانندگی فراموش می کنن، کسانی که توی ماشین موسیقی گوش نمی دن تا از سمفونی نامحسوس سوپاپ ها لذت ببرن و تنها چیزی که می خوان یه گیربکس قوی و سریعه تا اژدهای درون موتور بی ام دابلیو رو افسار بزنن و هرجور که می خوان باهاش دیالوگ داشته باشن.

متاسفانه این شعار هیچ ربطی به روح و وعده و جایگاه برند بی ام دابلیو نداره، و متاسفانه تر از اون، این شعار در جامعه امروزمون کاملن کار می کنه!

من تا قبل از دیدن این تبلیغ نگرانیم این بود که بی ام دابلیو می خواد وارد بازار خودروهای بدون راننده بشه، و یک بار هم با اکانت توئیترش وارد بحث شدم که اگه این کارو بکنین دیگه شعار “بهترین ماشین برای رانندگی” تون چی می شه؟ بعد از دیدن این تبلیغ، نگرانیم اینه که در آینده نزدیک چه بر سر برند و جایگاه بی ام دابلیو در ایران میاد؟

 

*با سپاس از دوستان کافه بازاریابی که این عکس رو در اختیار من قرار دادن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *