ایده نو، تصویر کهنه!

حدس می زنم زمانی که وانت پیکان طراحی شد، مهندس های این پروژه ابزاری پیشرفته تر از ماشین حساب های مهندسی کاسیو نداشته اند و نقشه تمام قالب های بدنه و موتور با راپید روی کاغذ کالک و با استفاده از میزهای عریض و طویل نقشه کشی و خط کش T های معروف رسم شده باشه. سال 67 بود که جامعه مهندسین مشاور تعدادی کامپیوتر رومیزی IBM مدل PS2 وارد کرد و به چندتا از مهندس مشاورهای قدیمی و سابقه دار فروخت، که البته این دستگاه به عنوان جانشین ماشین تایپ های برقی به داد منشی ها رسید و چندسال طول کشید تا نسل های 386, 486 و پنتیوم به بازار بیان و با ساپورت اتوکد زندگی مهندس ها و نقشه کش ها رو آسون کنن. از اون زمان تا به حال تکنولوژی های انقلابی زیادی رو دیدیم؛ نوت بوک ها، گوشی های تلفن همراه، تبلت ها، گوشی های هوشمند و البته اپلیکیشن هایی که روز به روز روش های متفاوتی برای زندگی و کسب و کار ارائه می دن.
استفاده از وانت پیکان که چند ساله به دلیل کهنه شدن تکنولوژیش تولیدش متوقف شده، در تبلیغ برندی که می خواد راه حل های جدید و با استفاده از اپلیکیشن گوشی های هوشمند به مردم ارائه بده، تمام حس خلاقیت، نوآوری و پویایی برند رو از بین می بره و کهنگی و از رده خارج بودن رو به مخاطب القا می کنه؛ به خصوص که امروزه وانت پیکان رو بیشتر در حال گشت زنی در کوچه و خیابون ها برای خرید خرده ریز و ضایعات و اثاث دست دوم خونه ها می بینیم!
https://t.me/LINK_ClTY
ژوئن 7, 2019 at 1:02 ق.ظمطلب بسیار خوبی بود.ممنون